אירועי קד"מ והשקה


אירועי השקה

הם חלק מאוד מהותי במסע יחסי הציבור של חברות רבות. אירועי השקה יכולים לסמן בעבור בעלי המותג את הדרך של המוצר החדש ולסלול את דרכו אל עבר הצרכנים. אירועים אלו מתוכננים בצורה מוקפדת תוך שימת דגש רב על האלמנטים השיווקים של המוצר. במסגרת אירועי ההשקה ניתן לכלול השקת מוצר, שרות או טכנולוגיה, כאשר המהות אחת היא, הפיכת השיווק לחוויה.

בראשית התהליך היא נבדוק מה הן מטרות החברה, מי הקהל אשר יוזמן לאירוע וכיצד נכון לגשת לאותו קהל. גולת הכותרת היא כמובן השאלה כיצד נכון להשיק את אותו מוצר ובמיוחד אקט ההשקה. באירועי השקה אנו חייבים להמציא את הגלגל מחדש כדי להפתיע ולרגש את המוזמנים. אחת הדרכים לחוויה אינטראקטיבית הינה השימוש באומנים, רקדנים, שחקנים וכד’. מלבד השימוש באמצעים אומנותיים, חשוב גם להעצים את המוצר ע"י אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, וכאן השמיים הם הגבול.

באירועי קד"מ, אנחנו בונים אסטרטגיה לקידום מערכת היחסים שלכם עם קהל היעד, בהתאם ליעדים ולשלבי המיתוג של המוצר או החברה. מטרתם העיקרית, לקדם יעדי מכירה באופן מיידי.

אירועי השקה יופקו כדי להשיג את היעדים המיידיים והעתידיים ובה בעת, ליצור או לחזק מערכת יחסים עם קהל היעד. פעילות של קידום מכירות תאפשר לחברה שלך לבסס מערכת יחסים אינטימית עם הלקוחות. מהלכים שיווקיים אחרים, אמנם מעניקים חשיפה נאה אבל רק אירועי קד"מ יתנו ללקוחות חדשים את הדחיפה לבחור במוצר שלך ולהעצים את הנאמנות של הלקוחות הקיימים למותג שלך.

הודות לקידום מכירות יש ללקוחות שלך הזדמנות לחוות על בשרם מפגש אמיתי עם המוצר שלך. הקרבה שתיווצר בעקבות המפגש, תגרום ללא ספק למוצר להתבלט מעל למתחרים.

מאחר ומהלך קידום המכירות הוא זה שמציב את העסק שלך ממש פנים מול פנים עם עשרות ומאות לקוחות פוטנציאליים, אין ספק שיש לגשת למהלך השיווקי הזה בצורה מחושבת עד מאוד.

הצעד הראשון הוא להבין לעומק ובאופן יסודי את קהל היעד שאליו פונה הקמפיין. בנוסף לכך גם העיצוב הוויזואלי של החומרים השיווקיים, תזמון ומיקום הפרויקט וההחלטה על הפעילות שכרוכה באירוע קידום המכירות – כל אלו חייבים להיות מתוכננים בקפידה.

אפשר לעצב קמפיינים בהתאמה אישית שיתנו מענה למטרות שהצבת לעצמך, לתפור קמפיין קידום מכירות שיחשוף את המוצר שלך לקהל חדש תוך שימוש בדוכני תצוגה מרשימים ודיילי מכירות שפזורים ברחבי הארץ או לארגן פעילות ממוקדת עבור קהל לקוחות מצומצם ואקסקלוסיבי.

מהלכים שיווקיים יכולים להיעשות במקביל לקמפיינים אחרים, לסירוגין, כפרויקט בודד עם חשיפה גדולה או כסדרה מתמשכת של פעילויות קידום מכירות – הכל תלוי בצרכים שלך.

תמונות אירוע


גלריית תמונות